уторак, 22. септембар 2015.

cufte

Cufte u sosu od mirodjije










Cufte,cuftice..male loptice od mlevenoga mesa.Meso moze biti,razlicito,mesano..sa hlebom,prezlom,brasnom,krompirom..ma na bezbroj nacina.
Mleveno meso ,volim najvise u paprikama i sarmi..al cuftice vole moja deca..meni su cuftice najlepse uz pire od krompira, i ja vise volim sos od paradajza.Danas sam napravila sos besamel sa seckanom svezom mirodjijom..Divno mirise..Nekaka letnji..bas
Kad pravim cuftice,nekako uvek drugacije spremim,kako sam raspolozena.Volim i sa hlebom,potopljenim u mleko,i sa brasnom sa vise jaja..neki put seckam luk,a opet nekad narendam..
Danas sam meso uzela mesano,dva puta mleveno..jedan luk narendala,beli luk na sitno iseckala..jedno jaje dodala,i malo brasna sipala..so,biber po ukusu..Nisan persun stavljala,posto je sos od mirodjije..malo praska za pecivo,ulja malo i mleka obavezno.Dobro sam umutila i ostavila da odmori..
Na vruc tiganj,cuftice poredjala..da se u drustvu...druze








Potrebno

  • 500 g mlevenog mesanog mesa
  • 1 jaje 
  • 4 kasike brasna
  • 1 kasika putera
  • 2 kasicice soli
  • 1 kasicica praska za pecivo
  • 1 manji narendan crni luk
  • Beli 2 cesnja
  • Malo ulja
  • Mleka manje od pola solje


Sos od mirodjije


  • 2 kasike putera
  • 3 kasike brasna
  • Mleka dolivati po potrebi,1-2 solje




Malo na puteru brasno zaprziti,blago..nesme jaka vatra,mleko lagano dolivati i brzo varjacom mesati...eto...bas
Mirodjiju sitno naseckati,ubaciti u sos promesati



Нема коментара:

Постави коментар