недеља, 20. септембар 2015.

musaka

Musaka prolecna








Mi volimo maminu musaku.Uvek isto je sprema.Moja mama je sremica,i te zene iz Srema su poznate po kuvanju.I moja baba Nada,i stara majka..tako zovu deca prababu..Vredne i vicne kuvanju..Za mog tatu su govorili..''njegova zena je iz Srema''to je bilo kao zanimanje..tako sam ja to razumela kad sam bila mala.Moja mama nije morala ici na posao,tata je radio,a mama je kuvala,mesila,torte mutila..i to sve sa ljubavlju..tako moj sin kaze.
E,ta musaka moje mame je od belog krompira,brasnatog,da bude mekana..nekoliko jaja,mleka,i obavezno mesanog mesa,dva puta mlevenog..
Ja musaku,isto tako spremam,samo sto nema vise takvog dobrog belog krompira.Ovog puta sam stavila malo mladih tikvica i paradajza ...da bude ''prolecna'' bas..


Potrebno

  • Pola kilograma mesa mesanog mlevenog
  • 3-4 veca krompira beloga
  • 1 veci luk
  • 2 cena belog luka
  • 1 tikvica
  • 1 paradajz
  • 4 jaja
  • Pola solje mleka
  • Vode 
  • So
  • Biber
  • Persun
  • Ulje 





Priprema

U veci tiganj,luk isprziti na ulju..prvo ga sitno naseckati.Da pozlati i ucakli.Meso staviti i varjacom mesati da se przi..desetak minuta.So,biber i zacine po ukusu,moze i malo aleve paprike.Vamo ,na dasci krompir na tanke snite naseci,i tikvicu tako..U serpu prvo krompir,meso,tikvice pa krompir.Odozgo jedan paradajz na snite.Naliti vodom manje od vrha krompira.Peci u rerni sat vremena,izvaditi i naliti umucena jaja sa mlekom.Dopeci petnaest minuta






















Нема коментара:

Постави коментар